آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه بیمار و IgA نوشیدن آبجو با خدا ممنوع
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم، مردم استفاده می شود به نوشیدن برخی از آبجو به راحتی برخی از استرس است. بنابراین برای بیماران، آنها مشتاق به نوشیدن آبجو به طوری که آنها ممکن است بهتر سقوط می باشد. آیا می توانم با IgA و مزمن بیماری کلیه آبجو نوشیدنی بیمار است؟ این یک موضوع داغ در میان بیماران و اعضای famaily thier است. در حال حاضر ما پاسخ صحیح یک نگاه با هم.

کارشناسان توصیه می کنند که شما بهتر است آن را مصرف نکنید، چرا که آن را به بار کار به کلیه خود اضافه کنید. اگر چه بعضی از بیماران می توانند کمی آبجو می نوشند اما دیگر نمی تواند. آن را در شرایط بیماری این بیمار بستگی دارد. بنابراین اگر شما می خواهید به آن را بنوشید، شما نیاز به مشورت پزشک خود را در پیشبرد. یا شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما مشورت، همه آنها می تواند توصیه های بهتر را برای شما فراهم می کند. به نظر من، شما بهتر است دور از الکل از جمله آبجو و شراب. حتی شما هر گونه بیماری را ندارند، آن را نیز ممکن است به کلیه شما آسیب می رساند اگر شما نوشیدن بیش از حد.

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و IgA بسیار مهم این است که یک برنامه رژیم غذایی که باید دنده ها، پروتئین و چربی را محدود کند. به منظور عرضه مواد غذایی به اندازه کافی برای بدن شما، شما می توانید برخی از مواد غذایی که غنی از پروتئین بالا quanlity می باشد و خوردن سبزیجات تازه و میوه خوردن. اما همه از میوه ها و سبزیجات مناسب برای شما می باشد. بنابراین شما بهتر است متخصص تغذیه خود مشورت کنید، اگر possiable شما می توانید یک برنامه رژیم غذایی با کمک از آنها را.

Besids این، شما باید به یک عادت زندگی سالم را تشکیل می دهند، پس نمی خواد خیلی دیر و یا خودتان را بیش از حد خسته می شوند. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد CKD و یا غلظت IgA، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه بیمار و IgA نوشیدن آبجو با خدا ممنوع





:: برچسب‌ها: CKD، IgA نداشتند، می تواند با بیماری مزمن کلیه بیمار و IgA نوشیدن آبجو با خدا ممنوع ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: